no sugar !

gaaah vi bästämde idag på no´n att vi inte skulle äta socker, och se hur länge det höll. det vill säga att jag inte kommer få äta, godis, glass, kakor, bakelser, läsk, jouice (stavning), saft och annat som innehåller mycket socker. kommer nog bli ganska svårt med det är ju bra för mig också ! men ett problem är att jag fyller år iövermorn då vi ska ha tjejkväll jag och några kompisar, då lär det ju spricka, och imorn kommer några för att fira mig, det lär inte heller funka, på lördag ska vi fira mormor och mig, med några andra, de kommer inte heller funka och på söndag firas min kusin som fyller tre, såå ja det lär inte gå så bra? men det kanske var från nästa vecka förstod inte riktigt när vi skulle börja. aja vi får se :)
vårat grupparbet är inte klart !!! skulle vara klara idag, men nej, fast det gick ändå rätt bra så vi får se hur det blir..
ikväll kommer jag nog bara pluuga till spanskaprovet imorn ! och städa mitt rum-.- , kul va?


såhär såg jag ut idag,
converse - footlocker
"lovika"vantar - ?
jeans - bikbok
linne - lindex?




men största delen av dagen har jag gått runt i dessa underbara skor!
super sköna och ,enligt mig, super söta, de är yasmines men kanske blir mina snart ?
hon har knappt använd dem så jag kanske ska köpa de av henne,
men a vi får se hur det blir med det :)

Kommentarer
Postat av: minna

hahah bestämde vi verkligen att vi skulle göra det ? för jag kommr aldrig kunna klara det ;)

2008-10-16 @ 11:09:59
URL: http://minnajeminen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0