mysig kväll :D

jag hann inte till minna innan gossip girl så jag tittade på det hemma, sen gick jag till henne och vi kollade typ på tv och snackade om imorn :D först tittade vi på hål i väggen med de bästa bröderna, bröderna schulman såklart !, sen parlamentet med roliga magnus betner med flera, och det var en grej som var fruktansvärt kul, går inte äns att förklara.. sen blev det idol och idol eftersnack, kulkul ! och angående imorn, så ska kajsa också vara med ! Hahah, det kommer bli verry funny, hihi ! men först imorn så ska jag nog till centrum och kolla på lite skit sen ska jag hem till mamma och hämta grejer till kvällen. Och ikväll/inatt så ska jag nog vara uppe länge, jag och putte har tävling om den som är vaken längst, haha, geeks :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0