måndag


tänkte bara börja säga hur sjukt jävla gott det är med singoalla, shit !

måndagar är väldigt enkla i skolan, på idrotten idag hade vi boxning, skit kul faktiskt :D annars har det inte hänt så mycket alls.
ikväll blir det pluggpluggplugg! mycket nu, spanska, matte, svenska och so.
men i första hand kommer nog spanskan. prov på torsdag och känner att jag inte kan mycket alls.visst vi har so förhör imorn, men det är bara g frågor och jag tror att jag kan det :)och det mesta hänger på grupparbetet nu, och med min super grupp kommer det nog gå bra.men både ludde och sebbe var sjuka idag ? måste se till att bli friska tills imorgon hörni :)
nej nu blir det plugg, pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0