kusinvitamin!

håller fortfarande på med sagan, gus mycket svårare än vad jag trodde, specielt när fantasin inte direkt f´lödar.. har nu skrivit två sidor på datorn, som var sex och en halv sidor handskrivet.. men det är ju samma innehåll så det spelar väl ingen större roll hur lång texten är. Men eftersom att min fantasi inte är på topp ringde jag min söta lilla sexåriga kusin som precis börjat skolan, ja henne ringde jag för tips på vad jag skulle skriva.. och nu har jag kommit på det, med hjälp av henne, min mamma och mig själv! äntligen :) nu ska det skrivas ner, innan jag glömer bort det , haha.



haha, är helt osminkad, och min kusin hel sminkad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0