höstlov, trött, stan och ny design!

Känns jätte skönt att gå upp på en måndag och veta att det inte är någon skola :D men grjen är att jag är fruktansvärt trött ! somsagt så hade vi "vara vaken längst" tävling, jag kajsa och putte :) men kajsa var inte äns med i matchen hon somnade typ runt fyra, eller det var då vi senast fick kontakt med henne :) sen pallade jag inte längre så vid halvsju så somnade jag. Visst jag hade kunnat klara mig längre om det hade varit mer seriöst, men jag låg liksom i min säng under täcket mitt i natten hur lätt är det att låta bli att somna ? sen vid halv elva blev jag väckt av telefonen, Yasmine ringde, och frågade om vi kunde dra in till stan, och jag sa okej, för jag hade ändå tänkt att typ dra till huddinge idag.. när vi lagt på så kunde jag inte somna om typiskt.. så nu är jag uppe och äter frukost efter fyra timmars sömn ! och tack till kajsa som fixat min design, hon har haft fria händer till den hela natten, så tacktack :D


typ ett år sen nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0