high school musical:)

kom nyss hem från bion, high school musical 3, den var helt okej, ettan är bäst, så som det oftast är.. men den var iallafall se värd även om den var under mina förväntningar.. Men vi hade det trevligt iallafall ! efter skulle minnas pappa hämta oss, så medans vi väntade så gick vi ut till lekplatsen, som vanligt.. minna puttade ner mig och kajsa i en ruchelkana, haha, kunde inte sluta garva :) sen skulle minna springa upp gör en annan ruchelkana och typ gjorde det as lätt, då ville jag vara lika cool som henne, haha. jag sprang upp, kom halvägs halkade sedan ner, det var ju blött efter regnet, sen ligger jag där i en lerpöl, nu har jag jätte ont i svanskotan opch mina jeans är alldeles leriga, great !  imorn vet jag inte vad som händer, vet att det är någon fotbolls avslutning, men jag har inte tränat på två månader och jag vet inte om jag har lust att gå, de har inte äns mailat mig liksom.. welwel, det märker vi imorn !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0