glad !

min dag har varit super, började med spanska, helt okej liksom, sen blev det idrott, vi hade fys, igen ! jag har börjat vara seriös på idrotten nu, så efteråt var det väldigt skönt :) sen blev det mitt favorit ämne bild : ), kul, som vanligt ! efterbilden hade vi engelska med ett oförberett test (igen?)´, gick jätte bra kändes det som, det var det jag är sämst på, uppsats likande.. som sista lektion hade vi SO, vi ska börja med ett grupparbete imorn och idag fick vi reda på grupperna, blev super nöjd med min grupp. Jag hade sagt till min lärare att jag vill absolut inte vara med nån kompis, för då blir allt fel. så jag fick vara med kompisar ändå, men inte mina tjejkompisar, men personer jag känner som jag kan jobba bra med! så allt har varit jätte bra idag :D


skor - din sko
jeans - bikbok
linne - salt
kofta - gina tricot
sjal - new yorker
vantar - hm
jacka - manhattan

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter och nu diskuterar vi det heta ämnet gällande hur mycket pengar en studerande ungdom idag egentligen ska få per månad. Utan ett jobb utanför pluggandet så är det alldeles för lite pengar och det är oerhört svårt att få till en roande framtid. Jag hoppas och tror att även du vill vara med och snacka om detta. Nu får du chansen att dela med dig av just dina tankar i en av de absolut snabbas växande bloggarna just nu. Ha sedan en fortsatt trevlig Torsdag!

2008-10-09 @ 15:28:10
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0