en irreterad erica !




ja nu sitter jag här hos mamma framför datorn kall och blöt ! skulle ta tåget hit idag för att jag fick lite damp på pappa så jag pallade inte att han skjutsade mig. tåget går halv tänkte jag, men det gör det ju inte, det går ju 24, jag tänkte på tågen från mamma, där de går hel och halv alla dagar året om. så jag fick springa, men jag han iallafall. sen när jag kom till flemmingsberg så gick mitt paraply sönder på alla möjliga sett så jag blev dyngsur på vägen hem.. sen är jag frutansvärt irreterad på programet idol. jag brukar inte kolla på det, men iadg hade jag inget bättre för mig och det var hela veckans repriser så jag kollade lite.men hela uppläget är hur j'vla sämst som hälst ! de bytte ut juryn mot en ny jury som skulle hitta en idol som kan slå utomlands. men nu efter auditionens så har de ju ingenting att säga till om längre ? vilket är fruktansvärt dåligt för tittarna som röstar, röstar inte på den som sjunger bäst utan på den som ser bäst ut, typ. och det finns en person som är underbart bra ! han sjunger otroligt fint och är bäst i hela idol ! han är typ den ända som kan sjunga riktigt bra. men i ett program där han var klart bäst "hänger han löst" , varför ? jo för att folk inte röstar på de som kan sjunga utan på de som ser bra ut och på deras vänner. och om de ska bli en idol som kan sjunga och slå i andra länder så måste det vara juryn som bestämmer !

Kommentarer
Postat av: minna :)

hahha,idol var så mycket bättre med föörra juryn

typ hatar det nu :) <333

2008-10-05 @ 19:43:49
URL: http://minnajeminen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0