dags att stänga av !

vilken dålig fantasi jag har ! jag måste skriva en massa motiveringar till varför vissa saker ska byggas just där, till skolan alltså. jag och ludde har ju plaserat ut allting men varför just där liksom ? gaah, aja är nästan klar tror jag lite mer ska skrivas och ska väl kanske ändra lite i det jag skrivit.. men just nu orkar jag inte mer, ska gå och lägga mig, det är en ny dag imorn :)
har snackat med embla hjärtat, och jag ska sova hos henne på fredag, hennes föräldrar ska bort, hihi, vi kommer ha det super kul och supermysigt! längtar redan, det var så länge sen vi umgicks.. men det är alltid kul när vi är tillsammans, hihi!



hahah, hittade det här "collaget" på mig och embla, alla bilder är väldigt gamla, men  minns allihop!
älskar dig hjärtat !

Kommentarer
Postat av: embla

älskling , jag saknar dig verkligen !

imorgon ska vi ha det bäst , hihi .

2008-10-30 @ 17:16:48
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0