då var det dags att plugga !

pluggpluggplugg, ojojoj, så mycket just nu, spanska uppsats på onsdag, matte prov imorn, sagan ska vara innne på onsdag, engelska läxa tills imorn och svenska boken som ska vara ut läst och reccenserad efter höstlovet och jag har inte äns börjat ! nej men just nu håller jag faktiskt på med sagan som jag prioriterar först, men den kommer inte få något bar slut, kommer inte hinna med det, och onsdag är absolutsista dagen om man vill att den ska komma med i betygen annars så blir det bara en lucka där, det vill jag verkligen inte. sen senare blöir det väl matte plugg. engelskan känns oviktigast, och ganska enkelt man ska bara hitte en artikel och översätta, men jag har kollat i tidningen och hittar inget bra , men vi får se hur det blir :) sen ikväll är det PRISON BREAK ! jag kommer sitta fastklistrad framför teven ! haha :)
nej nu blir det saga skrivande, puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0