britney spears !

läste just en artikel i SOLO om britney spears och hnnes liv. hur hon kom som sjuttonåring helt perfekt, allas dröm. sen hur  allt har gått och såvidare. den var så bra skriven, ville verkligen läsa mer, och hela britneys liv är egentligen ganska sorligt. hon blev en persom som alla ville vara, hon var flera miljoner människors dröm, sen gick allt åt skogen. och jag förstår henne, all media och liknande, hon kan inte gör någonting utan att skapa en löpsedel liksom, förstå hur jobbigt att vara omringad av fotografer och liknande 24/7 ! det senaste året har hon gjort en del låtar, men personligen så gillar jag faktiskt inte dem så mycket trots hennes sköna personlighet! jag tycker det var så skönt att hon ägde hela mtv music awards! aa nej jag gillar henne!



absolut en av hennes bästa låtar ! ( inte riktiga vidion, men det funkade inte att ta den ?  och i slutet kommer någon annan låt. aja ni får leva med det .. )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0