bolibompa, bolibombompa...... bolibompa!

gosh vad trött jag är, det är helt sjukt, jag är verkligen trött jämt och ständigt, sover länge på dagarna går inte och lägger mig allt för sent och sover ofta någon gång på dagen också. jag tror att jag har järn-brist, vilket inte är helt konstigt med tanke på att jag inte äter något med järn i, typ brocoli och pastej, det ändå jag kan komma på just nu, hehe. Men det har varit en helt okej dag var hemma till typ halv tre sen åkte jag till utsälje och hämtade mina små söta älsklingar, hihi. vi gick hem till dem och lekte och gjorde lita allt möjligt ;) sen llagade jag falukorv och makaroner, haha, blev totalt misslyckat men som tur är så åt de ändå :D sen kollade vi på bolibompa och jag somnade i soffan, haha ! nu är jag iallafall hemma igen. resten av kvällen spenderas nog hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0