äääääntligen !





äntligen har jag fått en ipod! gud så länge jag tjatat, haha (a) nu är jag iallafall en stolt ägare till en likadan som på bilden, svart. håller nu på att lägga in lite låtar, men jag har inte så många i datorn, måste fixa ett musik program, limewire eller liknande, men problemet är att jag inte har något virusskydd, kanske dags att skaffa? vi får väl se hur det blir ;) imorn är det min riktiga födelsedag , jiiipie! tanken var att det skulle vara tjejkväll hos yasmine, men jag vet inte hur det blir.. hoppas att någon annan kan ta på sig det, för det var något som gjorde att det inte funkade hos henne.. nej nu ska fixa med musik till min älskade ipod :D

en dag kvar,
10 11 12 13 14 15 16 17

Kommentarer
Postat av: embla holm

GRATTIS ÄÄÄÄÄÄLSKLING :D

2008-10-17 @ 19:01:19
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0