prison break ikväll !

Ny vecka idag. var i skolan trött och arg. men dagen har varit bra, äntligen var våran teknik lärare tillbaka :) Angelica kom till skolan idag. Vi har träffats ganska mycket på sissta tiden, alltså bara stött på varann. För varje gång vi ses saknar jag oss mer. Du hade så stor betydelse i mitt liv..  På tal om ingenting så hade en artist som jag tycker väldigt mycket om skrivit i metro idag, som jag förövrigt läser varje dag, han hade iallafall skrivit om vardagslyx och läkare utan gränser och hur mycket de gjorde och klarade av. Men det som jag mest reagerade på var en artikel om vardagslyx som han hade skrivit. Den handlade i stora drag om att vi slösade så fruktansvärt mycket på miljön och så vidare. Alla saker som vi egentligen skulle klara oss utan men som sliter så fruktansvärt mycket på miljön, servetter, pappersmuggar och såvidare. Och det största var väl då luftkonditionering, varför inte bara öppna fönstret? Ni förstår säkert. Men jag tycker att ni själva ska läsa om ni inte har gjort det, så gå ut och hitta en metro ;) Artisten är såklart James Blunt, och jag gillar honom väldigt mycket, och efter jag läst det här ser jag på honom på ett helt annat sätt.
ikväll är det prison break, och jag ska laga mat också. Hmm, undra vad jag ska göra? 




      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0