thai thai thai !

Jag satt nyss och läste tidningen glamour som jag tror de flesta vet vilken det är. Varför jag läste den vet jag inte, jag skulle aldrig komma på tanken att gå och köpa den själv, men när den fanns hemma så tänkte jag, visst varför inte? men några minuter senare förstod jag varför jag aldrig frivillit skulle köpa tidningen. Jag kan börja med att säga att formatet är ju helt fel. Alldeles för litet, som en serietidning, istället är den två hundra sidor tjock där hälften av sidorna är fulla av reklam. Det är ju katastrof ! Jag öppnade tidningen och bläddrade förbi de första tio sidorna som bara var fulla av reklam, sen kom jag till en sida med tips, men hållå klänningen kostar ju fyra tusen (?) ingen normal människa har råd att varje månad köpa en ny klänning för fyra tusen från något design märke man aldrig hört talas om liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0