miljon vinster

ja det är en sak som jag länge gått och tänkt på , ja miljon vinster alltså, eller alla stora pengar vinster. såg nyss en reklam där man kunde vinna 35 miljoner. det är väldigt mycket pengar ! men det är en person som vinner det. tänk istället att man skulle vinna en miljon, det är också sjukt mycket pengar. men isåfall så skulle 35 personer kunna få pengar. istället för att en person vinner jätte mycket så kan ju alla vinna lite istället. förstår ni ? jag menar jag skulle ju bli skit glad om jag vann en miljon och för det kan man ju köpa det mesta liksom. de gör mig faktiskt lite smått irriterad att det är så stora vinster. och med tanke på att det är nya vinster varje dag så skulle det ju inte ta allt för många år tills alla i sverige hade vunnit något. det behöver inte vara en hel miljon, men femhundra tusen är också mycket pengar.. men det är bara en tanke...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0