pappa, jag älskar dig.

Idag har jag spenderat stora delar av dagen med pappa. kan inte ens komma ihåg senaste gången vi gjorde något tillsammns han och jag. Vi har nästan inget gemensamt, speciellt inte på vintern. Mer på vår och sommar då det är fotbolls sesång och fiske tider, då gör vi lite mer tillsammns men det är fortfarande inte mycket, det är väl det vi gör tillsammans. Så det gäller att ta vara på tiden, för för mig är det värdefulla stunder. Tyvärr så har vi inte ett starkt band, det är riktigt synd, en gammal vän till mig som jag umgicks med mycket förut, är riktigt nära med sin pappa. de är som bästavänner. jag kan sitta och titta på deras relation tillsammns, beundra den, bli avundsjuk.

Vi började iallafall i solna på aik shoppen där jag köpte en super skön tröja, eller rättaresagt pappa köpte den till mig :) sen gick vi vidare till solna centrum där vi mest kollade runt. Sen åkte vi till huddinge, men affärerna stängde vid fyra så det var inte så stor idé att vara kvar där, pappa åkte till tumba och jag till stan, jag var där i typ två timmar, käpte en tröja till.  sen åkte jag hem där jag träffade pappa igen och vi julpyntade här! mysigt. sen läste jag ut sander/ida. riktigt bra bok, ett klockrent tips om man inte läst den.


299 :- AIK shoppen




98 :- H&M



Kommentarer
Postat av: Liisa

Svar: Tack så mkt! :D

Oj, jag är nog inte rätt person till det :P

Jag föreslår att du ska testa dig fram, kolla på moderskeppet.se och 3 bloggare har bra tips:

mariiaa.webblogg.se

nevnarien.se

matildahammar.blogg.se

kolla i deras kategori "Photoshop" eller liknande ;)



Lycka till! :) ♥

2008-12-13 @ 23:14:33
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0