friday

Jag är less på att blogga, skriver inte om något intressant känns det som.. aja, idag var det sista dagen i skolan så nu är det jullov, woho! vi fick ju våra betyg idag, VG i nästan allt, inte no, bild eller idrott bara. Men bild och Idrott kommer jag nog få VG  i nästa termin / i nian, det gäller bara att andtränga sig mer. NO är dessvärre svårare... Jag fick iallafall VG+ på bokuppgiften, jippie! kämpar jag lite hårdare kommer jag nog gå ut med MVG i svenska i nian .. Aja, efter skolan var jag med, Ludde, Sebbe, Simon och Tim, vi var hos simon, sen kom Adrian också.. Jag kommer verkligen sakna Ludde och Sebbe under lovet, kan verkligen vara mig själv med er, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0