blogg sugen

Okej, väldigt lång paus , ellerhur ? Jag blev bara sugen på att blogga igen, jag menar det är ju lite mitt fel, kind of obvious erica.blogg.se liksom .. Aja, de senaste dagarna, har jag sovit, tagit det lungt, varit på landet och shoppat på mellandagsrean, ! en klänning, t-shirt, mössa, skidglasögon, jeans, trosor, lite allt möjligt helt enkelt :) Nu sitter jag bara vid datorn och har inte särskilt roligt, haha :) Imorgon ska jag sova, sen kanske till min moster som har flyttat, typ hjälpa de lite i lägenheten, om jag orkar... Nyårs planerna är fortfarande oklara, ska iallafall vara med embla, resten vet jag inte ännu. Vi får se, det ordnar sig säkert .. :) 



Kommentarer
Postat av: Erica

2008-12-30 @ 16:05:08
URL: http://musice.bloggg
Postat av: Erica

Snygg mössa = najs bild!



Besök min blogg :)

2008-12-30 @ 16:06:11
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0