It's unlike anything

"En samling människor som antagligen hade stavat Morrissey med ett s om de bara vetat vem han var. Mix Megapols målgrupp, glatt ovetande om allt"

Läser en fantastisk bok (citatet ovanför kommer ur den). Citatet beskriver en känsla jag ofta känner. Det är liksom så det är på något vis. Hur som helst. Boken. Ibland skriver han en mening från en låttext mitt i texten. Det är helt underbart. Så nu har jag börjat leta efter "dolda referenser". Han kan skriva tex; "I en rad av idioter står han först i kön" Eller "Det var mörkt den där kvällen han gick hem" (tror  dock det är jag i originalet).


Kommentarer
Postat av: bella

Hej fin blogg du har :)

allt bra med dig :)?

kolla gärna in min blogg med, Jag bloggar om mitt liv som modell i New york :)

sköt om dig :)

xoxo Bella

2011-07-22 @ 07:55:32
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0