But it's a cruel cruel worl

Ikväll var jag på Johnossi på grönan. Markus Krunegård kom in på scenen och jag skrek av lycka, jag blev så himla glad. Samtidigt tar jag upp mobilen ur fickan, ett nytt sms. Min kompis skriver "Henrik Berggren är bokad till Siesta, och jag ska dit". Detta hände i samma stund som BD-märket på min jeansjacka låstnade. Plötsligt var jag inte lika lycklig. Jag inbillade mig att det var ett skämt, och att han bara ville skoja med mig, eftersom det inte finns en chans att jag kan åka till Siesta när jag en halv månad senare ska till p&l. Det finns helt enkelt inte pengar. Jag hade en fantastisk kväll och Johnossi var grymma. Men så fort jag kom hem kollade jag hemsidan och ryktet stämde. Nu är jag lite nedstämd över detta men tröstar mig med att det är hur många grymma band som helst som ska till Peace & Love. Även om ingen kan mäta sig med Henke B.

De som inte var på Johnossi missade något, speciellt när de spelade Man must dance.
H e r r e   m i n   s k a p a r e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0