Take me away from this empty apartment

Idag har jag ridit och helvete vad kul det var. Önskar nästan att jag var en riktig hästtjej, men kommer ganska snabbt på mig själv att det skulle ta alldeles för mycket tid av mitt liv. Men roligt var det i alla fall ( det finns bildbevis men nej jag vet inte var min sladd till mobilen är) Jag har också hunnit med att ha en smskonversation med min åtta-åriga kusin. Haha alldeles för tidigt! Men ungen har ju telia, stackrs henne... Nu ska jag studera valet och hålla tummarna för att alliansen får behålla makten!


Kommentarer
Postat av: Mini

Sv: Haha jo det finns det men sådant får alla B-ponnyryttare hålla på med :) militär grönt vore faktiskt snyggt! :D

2010-09-19 @ 22:40:39
URL: http://nimbusdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0