Jag älskar mitt meningslösa liv

Det här har varit den värsta dagen på riktigt jävla länge. Det började så fort jag vaknade (40 min för sent) Vilket gjorde att jag inte hann äta frukost. Så jag tog med mig en kaffe och banan, så påäg till tåget spiller jag ut min kaffe över hela min tröja. Så hela dagen har jag haft en stor kaffefläck på magen, nej jag överdriver inte. Så jag fick ha jacka på mig hela dagen. När jag skulle knäppa den upptäckte jag att jag tappat en knapp också. Efter skolan skulle jag ha möte med rektorn angående USA och hon säger att jag MÅSTE BÖRJA OM ETTAN om jag åket. VAFAN?????????????? Så övärt det. Ååh vad ledsen jag blev. Måste försöka lösa det. Sen när jag skulle hem missade jag tåget, det åkte mitt framför mina ögon. Jag var så arg att jag kunde börja gråta. Sen väl hemma så går det inte att lägga in filmer på min hårddisk och mitt dataminne är fullt så jag kan inte ladda ner nästa oth säsong!!!!!!!!!!! Jag blir så aaaaaarg. Ååh vad jag hatar den här dagen.


Kommentarer
Postat av: My

sv; Ja, verkligen!

2010-10-04 @ 13:56:44
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0