oc

Där var det sista avsnittet av första säsongen slut, första gången som jag lyckades låta bli att gråta, det är då jävla sorligt. Menmen, nu ska jag iallafall sova, men jag håller på att dö av värme slag, det är helt sjukt varmt här hemma. Eller så kanske det bara beror på att jag sitter med en kokhet laptop i knät. Hmm, jag vet inte riktigt. Aja, imorgon är det skola som gäller, funny i guess. Händer väl inget speciellt annars. Längtar tills på onsdag, då jag och soffi börjar tävla om den som går ner mest vikt tills skolavslutningen, vilket kommer bli hon, men ändå roligt. Och eftersom det är den första April då så ska vi premiär bada, jag mini och ludde, och säkerligen andra som vill följa med : )
puss&godnatt .


Kommentarer
Postat av: Anonym

men skriv något då!

2009-04-08 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0