för jag är starkare än du

Tredje dagen på praoen idag, shit vad roligt det är ! Det blir kanske lite tråkigt stundvis när det inte är några kunder och det inte finns något att göra men ändå, alla jag har jobbat med är så himla trevliga och lätta att prata med, i love it! Och jag mår super just nu!  Det är så jävla härligt att inte ha något eller någon att tänka på. Efter jobbet ( haha låter så bra att säga så ) så åkte jag till söder där jag mötte lilla kajsa bajsa för att vi skulle sola sen åt vi glass, gott som fan. Och ja nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska hitta på. puss suckers


Kommentarer
Postat av: kajsa the maaan

haha fan var rädd jag blev när jag trodde jag tappat min lille glass (a) HAHAHAHHAHAHA DU KASTADE GLASS PÅ TJEJEN PÅ TÅGET ! JAG DOOOOOOOOG AV GARV :D love you girl <3

2009-03-14 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0