vem ska jag prata med ?

guud, hur dum får man vara har glömt att blogga hela dagen, haha! har hänt så mycket idag. hade so prov blev inte klar så jag och några andra ska fortsätta imorn, sen efter skolan så åkte jag till utsälje och där vet man aldrig vad som hände (a) sen åkte jag hem en sväng till mina kusiner åt middag och gjorde inte så mycket. sen var det bara hem och plugga matte, very funny. oups jag fick g på engelskaprovet, katastrof! haha . imorgon ska jag hem till mamma för pappa ska på begravning över helgen så jag får vara en helg extra hos mamma, annars imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. på lördag ska jag kanske till handen för att checka innebandy, en kompis spelar, har inte setts sen sommras, kan nog bli kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0