mjölkrig!

tjenamors :D
jag minna och yasmine är nu hemma hos mig (?) varför vet jag inte riktigt, menmen :D de kanske ska sova här, annars sover vi väl hos någon av dem.. kul dag idag, svenska med boksamtal om boken som jag läst 60 sidor i, haha! men det gick förvånandsvärt bra:) sen var det typ håltimme, då spelade vi pingis med typ alla, haha kul! sen hade vi matte och jag har fått flytta upp till snabba gruppen:D visst är jag bra? :) men jag vet inte om jag kommer klara det där, men annars får jag väl flytta tillbaka igen.. sen hemkunskap, det var jätte roligt :D katastrof lektion! men kuliallafall. efter ville vi dra hem till ludde, så vi följde typ med men sen när vi kom dit, så sa han, ni hade väl inte förväntat er att få komma hem till mig? vi ba, åååååååh. vi hade liksom gått aslångt.. men hans mamma var typ sjuk, så palla. så vi tog istället bussen hem till mig, och nu  är vi här :)






sebbe, simon, tim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0