i love icecream



AIKs nya tränare, mikael Stahre, som nu ersätter rikard nordling det är väl rätt bra tycker jag .. eller egentligen spelar det inte så jätte stor rolöl, men kul med förändrig och det kanske gåt bättre för aik nu, vem vet ?


idag var jag först med yasmine en stund, sen skulle hon till vårdcentralen sen somnade jag till extreme home makeover, så jag missar resultatet, det är inte första gången -.-  annars har jag inte gjort något speciellt :) åt lite glass nyss, det gäller att passa på för från imorgon så är det sockerförbud, typ en tävling i skolan, eller något sådant..  nu ska jag fortsätta kolla på sos familj sen går systrar i jeans ikväll på trean, den hade jag tänkte se :) visst jag har sett den men blake livley är ju med, såå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0