tråkig 50års fest slutade istället hos embla :)

guud har verkligen inte haft tid till at blogga idag, hade det stressigt förut innan jag skulle åka och så. men väl där var det inte särsklit roligt. kände inte en människa, det var liksom tre personer som jag träffat förut, min pappa var en av dem.. så sen pallade jag och linnea inte så vi drog hem till mig för hon skulle typ byta kläder eller något, så jag följde med innan jag sen åkte till embla :) nu är vi här, Kevin har precis åkt och nu ska vi bara ha det allmänt mysigt :) chips, ost bågar, godis, läsk och dip. men som ni vet får jag inte äte socker så för min del blir det bara ostbågar :) ha en bra lördag kväll, min kommer bli great med hjärtat ! :)


HA HA ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0