söndagar behövs

den här dagen har varit katastrof. inget har varit bra. jag har varit trött hängig har haft ont i huvet  och kroppen knappt ätit något på hela dagen. åt inget före middagen som var vid sju.. har varit ledsen och fruktansvärt arg. det händer många gånger att ibörjan är man bara jätte ledsen men när tårarna slutar rinna så tar agressionen över så är det för mig nu. igår var både jag och embla ledsna dock av två helt olika anledningar men det var skönt att vi fanns för varandra. älskar dig gumman! du är verkligen toppen! orkar inte skriva mer nu, och jag tänker inte äns gå in på vad som hänt. det är bara embla som vet och vi behåller det så.  







min kamera är så seg så jag tog bilder från emblas blogg istället.

Kommentarer
Postat av: embla

jo, vi håller det för oss själva älskling . Tack

2008-11-17 @ 18:59:01
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0