skärholmen

Fredag idag, sköönt! min fredag har varit super, skolan har varit lugn och det har inte hänt så mycket. 15 / 23 på matte diagnosen, oups. men jag fick bättre än vissa andra (a) sen hade vi nytt test i matte idag, gick rättsåbra kändes det som iallafall. sen är det någon som har startat ett patetiskt rykte om att jag och Ludde är tillsammans, vilket man är dum om man tror på. alla vet att vi bara är kompisar och att vi har kännt varandra en evighet! aja, jag började bara skratta när jag hörde det, vilket ludde också gjorde, så aa.. sen åkte iallafall jag och yasmine till skärholmen där jag köpte ett par jeans leggings som är super sköna! resten av kvällern ska jag bara vara hemma och typ titta på idol och så , mysig fredag helt enkelt :)


lyckades inte få någon bra bild på jeansen, men de kommer från gina tricot och kostar BARA 179 kronor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0