ska man skratta eller gråta?

Jippie! När jag kom hem låg en SOLO och väntade på mig, med en mascara, jippie. Precis vad jag behöver, lånade mammas imorse bara för att det var panik, haha :) Men på framsidan av tidningen så var det en bild på Linda Rosing, som jag i vanliga fall inte tycker ser så bra ut, men den hät bilden var  väldigt bra, det syns knappt att det är hon.. Imorse blev det väldigt stressigt och jag blev väldigt sur när jag upptäckte att min rouge var sönder, den hade gått sönder i hundra bitar. inte kul, går knappt att använda, det blir så mycket på borsten.. Men life goes on. Annars idag så har allt varit bra, måste plugga matte och engelska idag. Det går skit dåligt för mig i engelskan verkligen skit dåligt. Jag förstår det inte själv. Engelska har varit ett av mina favoritämnen och ett av de ämnen som jag är bäst i, i början av sjuan så låg jag på vg+ till  mvg nivå. sen har det fortsatt och på varenda prov har jag fått vg, på alla. Men nu de senaste månaderna går allt åt helvete, fick tillbaka en uppsats idag. G+ på den KATASTROF! iallafall för mig. Engelska är ett av de viktigaste ämnena för mig. Verkligen det jag vill ha ett MVG i.. så jag måste skärpa mig ! Annars går det rätt bra i skolan.

   
                                                           det är mer såhär man är van att se henne...


Kommentarer
Postat av: Embla

Kämpa på raring ! :D

2008-11-19 @ 10:55:46
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0