one look could kill




erica självklart med en franks i handen :)









gårdagenskväll var super :D vi gjorde inget specielt bara hade det allmänt roligt och trevligt , somnade rättså tidigt, runt två - tre, vi åt thai och hade det helt enkelt jätte mysigt! vi kollade också på sexx and the city filmen, såg den på bio men har den nu också :D gillar verkligen den, men helt ärligt så var den inte alls lika bra som på bio.. men fortfarande bra såklart :D minna gick tidigt imorse, jag sov fortfarande, haha förlåt gumman. yasmine och jag har tagit det lungt åt frukost vid ett, sen spelade vi ett spel och gjorde inte så mycket hon gick vid tre ... jag sitter nu vid datorn och kollar igenom bildera och ska snart hoppa in i duschen för att sen åka på middag hos mina morföräldrar, hihi!


Kommentarer
Postat av: Derya

Två-tre är väl inte tidigt att sova :S hah?

2008-11-08 @ 22:58:25
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Erica

oups..

2008-11-08 @ 23:49:30
URL: http://erica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0