nyttigare liv ?

jag hade tänkt att börja med ett nyttigare liv idag, alltså äta nyttigare och inte äta godis och liknande. tänkte att det kunde vara bra nu efter lovet, och jag tränar ju inte heller, det är ju katastrof ! började bra, en rätt bra frukost, till lunch åt jag inget, inte för att jag bantar utan för att det helt enkelt var äckligt, så då så ville yasmine gå och köpa godis. och om amn inte ätit lunch så blir man lätt godissugen, men jag stod emot, trots att jag hade pengar. men det är nu det spricker, kom hem, öppnar kylskåpet där det står morotskaka från i söndags, hungrig som jag var kunde jag inte motstå -.- snart ska jag hem till embla, hon ska köpa godis sen ska vi hem till henne, jag hon och yasmine. eftersom att det fortfarande bara kostar 39 kr kg i centrum så kommer jag säkert också köpa lite
-.- aja imorn börjar jag väl (a)



en härlig bild på minna från i våras.
stackars lilla minna, har blivit påkörd, i går. men hon lever fortfarande
utan några alvarligare skador, men hon var inte i skolan idag..
vi får hoppas att hon kommer imorgon !

Kommentarer
Postat av: Derya

Åh vår! Vill ha tillbaka sommaren också för den delen..!

2008-11-04 @ 17:48:22
URL: http://deery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0