nostalgi tripp!

idag efter skolan så åkte jag hem till minna och pluggade, vi gick in i snättringeskolan och kollade runt lite, letade efter våran gammla lärare, men henne hittade vi inte, kollade runt lite, vårat gammla klassrum och sånt, allt var sig likt. sen fortsatte vi hem till minna där vi drack te i mängder, och pluggade lite matte. sen kom jag hem jag och pappa åt middag och typ snackade, sen åkte vi förbi en sväng hos farmor och farfar, jag vet inte varför men vi är där rätt ofta, tycker det är kul och trevligt. åkte runt lite i stuvsta kollade på hus och så, det finns så mycket fina hus här runt omkring.


mitt gammla klassrum.


skolgården, som ser väldigt tråkig ut (?)


verkligen snättringeskolans symbol , " gula huset "


dagens outfit,
grön vit randig tröja från esprit
vita jeans från mq


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0