måndag är en bra dag!

gaah, jag försov mig imorse ! vaknade åtta skulle gått upp sju, men han till skolan iallafall ! men jag han inte duscha, men det löste sig ändå :) annars har skolan varit kanon som alla måndagar, fick till baka spanska uppsatsen som jag dock inte blev nöjd med, G+, är så trött på alla plus! varför inte bara ge mig vg-, för mig spelar det ju ingen roll, trots att jag får G+ så står det ju bara G på pappret samma sak men vg-, det står bara vg på pappret ... vi slapp matte diagnosen idag, ska bli imorn istället, rätt skönt, då hinner jag plugga.. so förhör på amerikanske revolutionen också, men det blir bara G frågor så jag grejar nog det :) nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0