limewire och itunes

min dator är helt cp, limewire hackar 24/7 måste stänga ner och börja om hela tiden, blir så sur liksom! men just nu pallar jag inte mer! sitter här och lyssnar på musik, helt underbart, kom  hem från embla vid typ elva, sen dess har jag läst mina omdömen och fixat musik,. är jätte nöjd med omdömena !!!! fick inte någon når ej målen, hihi! fick når målen väl i svanska, so, matte, spanska och troligtvis engelska, bild, hemkunskap och idrott, så har de sagt att man bara kan få når målen och det fick jag så det är väl bra i guess? man kan inte få når målem myvket väl, så jag är super nöjd verkligen!



 

hihi, söta bilder va ? :D
älskar dig hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: embla

JAG ÄLSKAR DIG

2008-11-02 @ 23:24:49
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0