i love the winter

Snö snö snö, visst är det vackert? Jag älskar när den första snön faller och det blir vitt på marken och runtomkring. Det knarrar under fötterna och jul dekorationerna börjar komma fram. Ljus slingor hänger längs husen och det blir en helt ny och mysig värld på vinter, jag älskar i alla fall denna vita årstid.






med en dålig kamera blir det dåliga bilder..



Idag efter skolan så åkte jag till Huddinge c, med Yasmine, Minna och Teo. Vi kollade runt lite, jag köpte en kofta, mascara, linne, örhängen och hårfärg. När jag kom hem sen typ vid åtta så färgade jag håret så nu är mitt hår fint igen, blont och ingen utväxt :D Nu sitter jag i alla fall och tittat på fotboll, Sverige - Holland såklrart, men matchen står just nu 1-0 till Holland.. 


kofta från lindex 149 :- 
linne från HM 49 :- 
mascara, Loreal Voliminous X5 . Super bra, kan verkligen rekomendera, kostar just nu bara 79 :- på HM..
Örhängen från HM 19 :-
Hårfärg också billig på HM just nu 79 :-  så det var lika bra att passa på..


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fina grejer

2008-11-20 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0