fyfan för djurplågeri!

Igårkväll så kollade jag på insider, och det handlade om personer som utnyttjade djur sexuellt och att de plågade djuren. det var så fruktansvärt hemskt att se något sådant. framförallt på hästar, de hade först tryckt in ett ett spetsigt järnrör bakifrån, så hästen hade blivit helt sönderskuren innuti, tarmar och sådant. sen vet jag inte riktigt hur de hade lyckats, emn det var även sperma i hästarna, som rann ut i flera dagar efteråt. det är så fruktansvärt synd om hästarna. de hade även haft sex med höns (?) vilket jag ännumer inte förstår!, jag försåt verkligen inte hur de har lyckats. men alla höns sopm blivit utsatta var de tvugna att avliva. fyfan vilka dumma idioter som håller på med det här ! det finns inget själ att hålla på som ni gör! de sa även att ca 200 hästar om året dör på grund av det här .





 


 idag är det simnig, minna kom hit för att hon tog fel buss, hah ! men det kommer nog gå bra annars händer det väl inte så mycket idag vad jag vet, ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0