ansiktsmask, O.C och popcorn!

gårdagskvällen blev super, förutom att Robin e åkte ut ur idol, men men vet ändå att han kommer gå långt, så desto tidigare han åkte ut desto tidigare kan man höra mer av honom :) när idol var slut, stängde jag ner datorn, la mig i soffan med popcorn och ansiktsmask framför världens bäsa program genom tiderna, jag snackar såklart om O.C. eftersom att jag har alla sesånger så började jag om och kollade från första avsnittet. alltid lika bra, man tröttnar aldrig. idag är det femtioårsfest har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig. men det kommer. innan dess ska jag fortsätta kolla på oc och äta en god lördags frukost. Ha en bra lördag♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0